אביר קארה דחה הצעה מטעם שקד: "לא אפרוש"

איתי גדסי 1 Comment on אביר קארה דחה הצעה מטעם שקד: "לא אפרוש"

סגן השר ויו"ר "חופש כלכלי" סיפר כי דחה הצעה מטעמה של שקד להעביר אליה את תמיכתו בתמורה לתפקיד שר: "לא אהיה שר מחמד בממשלה של משחקי כסאות"

אביר קארה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן השר במשרד ראש הממשלה ויו"ר "חופש כלכלי", אביר קארה מסר הערב (חמישי) הצהרה לתקשורת בה הבהיר כי הוא מתכוון לרוץ עד הסוף ולא לפרוש. הוא חשף כי סירב להצעה מטעמה של שקד. "מי שרוצה חופש כלכלי צריך לוחמים בכנסת. לא מחפש ג׳ובים. אמרתי לשקד שלא אפרוש".

"איילת פנתה אליי בימים האחרונים עם הצעה, שעל פי המחקרים שנערכו, יכולה לשנות פה את המפה הפוליטית. על פי ההצעה, אני פורש מריצה לכנסת ורותם את האנשים שאיתי לתמיכה בבית היהודי, ובממשלה שתוקם אני אהיה שר כלכלי", סיפר קארה.

"באותיות הקטנות של העסקה עם הבית היהודי, אני מוכר את הנשמה של חופש כלכלי לטובת המנגנון הפוליטי המזוהם שלנו. בלי אצבע בכנסת, בלי יכולת לעמוד על שלי. עם מה נשארתי? עם רכב ומשרד. תודה רבה, אבל לא בשביל זה באתי. לכן זו התשובה שלי: אני לא אהיה שר מחמד בממשלה של משחקי כסאות", הבהיר.

הוא קרא לציבור להצביע לו: "ישראלים יקרים, אל תזרקו את הקול שלכם לפח. אל תזרקו אותו שוב לפח הענקי הזה שנקרא בחירות שישיות. אל תאמינו למי ששיחק בפתק שלכם חמש מערכות בחירות. הזעקה שלכם כנגד המשחק הזה הוא הפתק עם האותיות אצ.

"נרוץ בראש מורם. או שננצח בסיבוב הזה, או שננצח בזה שאחריו", סיים קארה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ואי אני רואה שכל חברי מפלגת ימינה לשעבר או שהם חיים בסרט או שהם נגד ממשלת ימין כגון כהנא ודומיו שר”י